Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Dbając o wysoką jakość naszych usług umożliwiamy Państwu zwrot towaru w ciągu 14dni.

Jak tego dokonać?

1. Należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania towaru (najlepiej jednak odesłać oświadczenie wraz ze zwracanym towarem w jednej paczce w ciągu 14 dni).
2. Wzór oświadczenia można pobrać po wypełnieniu Formularza Zwrotu
3. Można również użyć wzoru oświadczenia proponowanego przez ustawę o prawach konsumenta.
4. Następnie w ciągu 14 dni od przesłania oświadczenia należy odesłać produkt na adres sklepu DPK.
5. Można zwrócić każdy produkt oraz dowolną jego ilość.
6. Zwracany towar musi być kompletny, nieuszkodzony oraz nienoszący śladów użytkowania, świadczących o użytkowaniu produktu w sposób inny niż potrzebny do jego sprawdzenia.
7. Zwracany towar musi zostać zabezpieczony na czas wysyłki by zapobiec zniszczeniu sprzętu i oryginalnego opakowania w transporcie.
8. Razem z produktem prosimy o przysłanie dowolnego dowodu zakupu.
9. Możliwe fory zwrotu:

a) Wysyłka na podany poniżej adres:

DPK sp. z o.o.
Hetmańska 11/19
82-300 Elbląg

b) Skorzystaj z opcji Szybkie Zwroty DPK

Formularz zwrotu DPK

 


Reklamacje

W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się z biurem DPK.

Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
a) osobiście do salonu DPK, ul. Hetmańska 11/19, 82-300 Elbląg wraz z kserokopią dowodu zakupu lub
b) wysłanie produktu do serwisu firmy na adres DPK, ul. Hetmańska 11/19, 82-300 Elbląg, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia zawartości, należy spisać stosowny protokół szkody i niezwłocznie poinformować o tym Naszego konsultanta. Firma kurierska nie uznaje reklamacji uszkodzeń w przypadku, gdy szkoda zostanie zgłoszona nawet tego samego dnia, ale po odjechaniu kuriera. Ponieważ argumentują odrzucenie reklamacji możliwością wystąpienia uszkodzenia już po odjechaniu kuriera. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzanie paczek w obecności kuriera. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

Reklamacje uznane za zasadne będą skutkowały naprawą sprzętu, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymianą na towar wolny od wad.

Formularz Reklamacji DPK