Zwroty i reklamacje
Zwroty
Dbając o wysoką jakość naszych usług umożliwiamy Państwu zwrot towaru w ciągu 14dni.
Jak tego dokonać?
1. Należy przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania towaru (najlepiej jednak odesłać oświadczenie wraz ze zwracanym towarem w jednej paczce w ciągu 14 dni).
2. Wzór oświadczenia można pobrać po wypełnieniu Formularza Zwrotu
3. Można również użyć wzoru oświadczenia proponowanego przez ustawę o prawach konsumenta.
4. Następnie w ciągu 14 dni od przesłania oświadczenia należy odesłać produkt na adres sklepu DPK-LOMBARD
5. Można zwrócić każdy produkt oraz dowolną jego ilość.
6. Zwracany towar musi być kompletny, nieuszkodzony oraz nienoszący śladów użytkowania, świadczących o użytkowaniu produktu w sposób inny niż potrzebny do jego sprawdzenia.
7. Zwracany towar musi zostać zabezpieczony na czas wysyłki by zapobiec zniszczeniu sprzętu i oryginalnego opakowania w transporcie.
8. Razem z produktem prosimy o przysłanie dowolnego dowodu zakupu.
9. Możliwe fory zwrotu:
a) Wysyłka na podany poniżej adres:
DPK sp. z o.o.
Hetmańska 11/19
82-300 Elbląg
b) Skorzystaj z opcji Szybkie Zwroty DPK
Reklamacje
W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się z biurem DPK.
Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:
a) osobiście do salonu DPK, ul. Hetmańska 11/19, 82-300 Elbląg wraz z kserokopią dowodu zakupu lub
b) wysłanie produktu do serwisu firmy na adres DPK, ul. Hetmańska 11/19, 82-300 Elbląg, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Bardzo prosimy o sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia zawartości, należy spisać stosowny protokół szkody i niezwłocznie poinformować o tym Naszego konsultanta. Firma kurierska nie uznaje reklamacji uszkodzeń w przypadku, gdy szkoda zostanie zgłoszona nawet tego samego dnia, ale po odjechaniu kuriera. Ponieważ argumentują odrzucenie reklamacji możliwością wystąpienia uszkodzenia już po odjechaniu kuriera. Dlatego bardzo prosimy o sprawdzanie paczek w obecności kuriera. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Reklamacje uznane za zasadne będą skutkowały naprawą sprzętu, a jeśli naprawa nie będzie możliwa, wymianą na towar wolny od wad.